CASSANDRA WOOP WOOP

Hallååååå! Jag är ju den som inte har bloggat så mycket här än, har inte haft tid. Jag tänkte iallafall skriva lite om mig som jag har sett att några andra här har gjort :)

Jag heter Cassandra, är 15 år gammal och bor i en liten by i Dalarna. På fritiden gillar jag att fortgrafera, sjunga, lyssna på musik och vara konstig typ.
Jag började gilla One Direction ungefär när WMYB kom ut, men nu klarar jag inte en dag utan att tänka på pojkarna. Jag gillar självklart alla i bandet lika mycket, men det är någonting med Harry som får mig att smälta lite extra.
Att gå med i 1Dswe fanchatt och lära känna alla underbara svenska directioners är bland det bästa jag har gjort. Jag har fått lära känna underbara människor, och jag ångrar det inte en sekund. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Typ att jag älskar One Direction! Nej, nu slutar jag skriva istället! :D

Och såhär ser jag ut, typ haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0