bara för att jag har tråkigt och min familj inte bloggar xD

TEST SOM SKULLE GJORTS IGÅR EGENTLIGEN:
Årets bästa grupp:
One Direction
Årets bästa kvinnliga soloartist: Asså jag vet inte ^^
Årets bästa manliga solo artist: Justin Bieber
Årets låt: What Makes You Beautiful
Årets bästa dryck: COCA COLA.
Årets bästa godis: Öhhh....allt godis xD
Årets äckel: Jaa, ska vi verkligen ta de här xD
Årets snyggaste kille: Zayn Malik......och alla andra i 1D men nu var de ju EN kille så aa ^^
Årets snyggaste tjej: Miley Cyrus
Årets bästa konsert: Tror inte jag har varit på någon ;o
Årets sötaste/snällaste: Mina vänner och One Direction
Årets tidning:
FRIDA
Årets kärlek: Christoffer eftersom att de var min kille ! inte längre.
Årets klantigaste: Nathalie XD
Årets godaste mat: Vet inte.
Årets resa: TURKEY !!!! <3
Årets fest: VALDERMARSVIK <333
Årets person/personer: Kan inte välja alla i 1D, åhh Louis och hans humor asså xD och mina kompisar.
Årets film: New Years Eve tar vi, så sjukt bra rekommenderar.
Årets bok: När tiden stannar.
Årets TV-serie: V.Ä.N.N.E.R
Årets kyss: Typ en kille i valdermarsvik XD
Årets ord: KOTTBULLAR & CARROTS <3
Årets mening: "I like girls who eat carrots" & "Somebody need's help, superman is here."
Årets finaste: 1D och mina kompisar (känner att jag svarar de på alla frågor)
Årets ragg:.Christoffer typ xD
Årets sämsta: Att allting har gott för fort.
Årets bästa: 2011 var bättre än 2010.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0